søndag den 17. december 2017

Et godt webdesign og fremtidens tendenser?

Et godt wbesite er din succes på internettet! Vi har erfaringen og kompetencerne, så vi sammen kan sikre, at dit koncept eller din virksomhed får skabt en sikker vinder din online markedsføring.

Vores løsning handeler om dig!

Det hele handler om værdi. Enhver investering forventes at give et godt afkast, og vores opgave er at give dig bedste løsning og få skab nogle gode sucess oplevelser på internettet. Vores omdrejningspunkt er Internettet og den værdi det kan tilføre vores kunder.

Hvad handler et website om?

Dit website er ofte dit første møde med kunder, potentielle kunder, samarbejdspartnere og interessenter! - og som ved alle første møder, danner modparten sig et indtryk af dig på ganske få sekunder. Netop derfor er det vigtigt, at websitet udstråler de rigtige signaler, samt at udseendet og indholdet afspejler virksomhedens værdier og image.

Du får her fem retningslinjer, du kan følge i dit arbejde med at designe jeres website samt fem bud på fremtidens tendenser: 
 
1.Webforsider: I fremtiden er det slut med kun at bruge webforsider som henvisningssider. I stedet vil de blive egentlige indholdssider (Landing pages) med mulighed for at få et meget præcis overblik af kategorien.
  
2.Webtv: På nyhedssites så som Børsen.dk og bbc.co.uk er de der allerede; net-nyhedsreportager og fortællinger i fuld format, denne tendens vil fortsætte og videreudvikles.
  
3.Tags: Mærkning af tekster og billeder, så indhold automatisk kan findes og sammensættes på nye smarte måder. 
  
4.RRS-feed: Mange nye måder at kategorier og universer om populære emner kan vises på. 
  
5.Personificering: Tilpasning af kategorier til den enkelte bruger kommer vi nok til at se mere til. Der er dog et stykke vej til, at vi ser virksomheder give brugerne adgang til at bestemme design, former og farver, da dette kan skade genkendeligheden ved virksomhedens brand.

Fem webdesign tendenser: 

1.Det skal være nemt og overskueligt at navigere rundt på sitet.
2.Det skal inspirere til handling og involvering.
3.Det skal være nemt at vedligeholde og udvikle.
4.Det skal understøtte 'det fysiske' brand og afspejle virksomheden/organisationen.
5.Det skal give brugeren kontrol.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Online shopping er i rivende udvikling

FEB 23 Danmark oplever i disse år et boom i antallet af nye webshops i Danmark og der er ingen grænser for, hvad du kan købe uden at...